Klachtenformulier

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op www.dokh.nl. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 072-5208325.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

 


Uw Klacht t.a.v. uw huisarts :


Uw naam *

Voorletter(s) *

Uw telefoonnummer *

Uw E-Mail *

Uw klacht

Beveiligingscode *


* veld is verplicht

Accreditering:

Openingstijden:

Maandag tot en met vrijdag: 8.00 - 12.30 uur en 13.30-17.00.

Telefoon:

070-3944700

Inschrijven:

Klik Hier

Copyright © 2017 Huisartsenpraktijk Amekran, Aan de inhoud van deze site kunnen geen rechten worden ontleend.